• Köp enkelt och säkert med Klarna - faktura, delbetalning, kort eller internetbank
Snabbt • Kvalitativt • Fraktfritt över 500 kronor

Vanliga frågor

Betalning

Vilka betalalternativ finns det?

Vi erbjuder Klarna och Swish som betalningsalternativ. Inom Klarna kan du välja att betala via faktura, bankkonto, kontokort, med mera.

Frakt och leverans

När skickas min order?

Vanligtvis skickas din order redan samma dag, under förutsättningen att din beställning är lagd innan 14.00 på vardagar. I vissa fall skickas ordern någon eller några dagar senare än så, såsom vi hårt tryck eller om din produkt inte finns i vårt eget lager just nu.

Varifrån skickas beställningen?

Våra beställningar skickas från Kolonivägen 9 i Västervik.

Jag har inte fått någon följesedel?

Vi skickar inte med några fysiska följesedlar eller returfraktsedlar. Anledningen till detta är att vi skickar många paket varje år, och papper är inte bra för miljön. Därmed skickar vi istället digitala beställningsbekräftelser, samt erbjuder digitala returfraktsedlar vid behov.

Byten och returer

Hur lång ångerrätt har jag?

Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt. Vi erbjuder dock 30 dagars öppet köp för att du ska kunna känna dig säker med att produkten passar för dig och ditt djur.

Kostar det något att skicka en vara i retur?

Om produkten är trasig eller felaktig kostar det ingenting för dig att skicka en vara i retur. Om du å andra sidan har ångrat dig kommer du att behöva stå för returfrakten. 

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om du inte hämtar ut ditt paket hos ett ombud kommer ditt paket att skickas tillbaka till vårt lager efter ett x antal dagar. I dessa fall måste vi tyvärr debitera en avgift, eftersom returfrakten är väldigt dyr för oss. Minsta kostnad för detta är 225 kronor. Läs mer i våra köpvillkor.